eBankNet
Logo
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Komunikaty

Szanowni Klienci,

Użytkownik korzystający z systemu bankowości internetowej eBankNet/eCorpoNet zobowiązany jest do zmiany hasła do logowania co 90 dni. Wskazany termin liczony jest od ostatniej poprawnej jego zmiany.

Zmieniaj hasło i wyrabiaj w sobie dobre nawyki - NAWYKI BEZPIECZEŃSTWA

Bezpieczna Bankowość Elektroniczna - Twoje hasło do logowania

Zmieniaj regularnie hasło
Zapamiętaj i nie ujawniaj nikomu hasła (ani loginu)
Zmieniaj hasło również wtedy, gdy zachodzi podejrzenie, że zostało ujawnione osobie trzeciej - uważaj na próby wyłudzenia
Hasło musi mieś co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
Nie przechowuj hasła razem z loginem
Ustaw powiadomienie SMS o zalogowaniu i wylogowaniu z systemu
Nie korzystaj z nieznanych sieci WIFI oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowej, Hotspot
Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsmilicz.com.pl
Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
Sprawdź czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
Sprawdź czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki

Szanowni Państwo

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banku Spółdzielczego, Zrzeszenia BPS i firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie i nakłaniać Cię do:

* przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
* zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
* wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

NIGDY NIE podawaj powyższych danych, NIE instaluj dodatkowych aplikacji i NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie.PAMIĘTAJ, od Twojej czujności zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc pod numer 68 368 12 99.

Chcesz wiedzieć więcej?? Zajrzyj na naszą stronę https://www.bszagan.pl/dobre-praktyki-w-zakresie-bbezpieczenstwa