Szanowni Klienci,
Użytkownik korzystający z systemu bankowości internetowej eBankNet/eCorpoNet zobowiązany jest do zmiany hasła do logowania co 90 dni. Wskazany termin liczony jest od ostatniej poprawnej jego zmiany.
Zmieniaj hasło i wyrabiaj w sobie dobre nawyki - NAWYKI BEZPIECZEŃSTWA
Bezpieczna Bankowość Elektroniczna - Twoje hasło do logowania
Zmieniaj regularnie hasło
Zapamiętaj i nie ujawniaj nikomu hasła (ani loginu)
Zmieniaj hasło również wtedy, gdy zachodzi podejrzenie, że zostało ujawnione osobie trzeciej - uważaj na próby wyłudzenia
Hasło musi mieś co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny
Unikaj używania łatwych haseł (imiona, pseudonimy, daty urodzin), stosuj hasła trudne do rozszyfrowania
Nie przechowuj hasła razem z loginem
Ustaw powiadomienie SMS o zalogowaniu i wylogowaniu z systemu
Nie korzystaj z nieznanych sieci WIFI oraz usług bankowości internetowej na ogólnie dostępnych komputerach np. kawiarenki internetowej, Hotspot
Loguj się zawsze przez naszą stronę internetową www.bsmilicz.com.pl
Nie używaj wyszukiwarek internetowych do znalezienia strony logowania naszego Banku
Nie wchodź na stronę internetową Banku poprzez linki przesłane mailem lub komunikatorem internetowym
Sprawdź czy adres na stronie logowania zaczyna się od przedrostka https://
Sprawdź czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się symbol kłódki
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banku Spółdzielczego, Zrzeszenia BPS i firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie i nakłaniać Cię do:
* przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
* zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
* wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
NIGDY NIE podawaj powyższych danych, NIE instaluj dodatkowych aplikacji i NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie.PAMIĘTAJ, od Twojej czujności zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc pod numer 68 368 12 99.
Chcesz wiedzieć więcej?? Zajrzyj na naszą stronę https://www.bszagan.pl/dobre-praktyki-w-zakresie-bbezpieczenstwa